Zoki.art se ukvarja z umetniškim ustvarjanjem in prodajo različnih dekorativnih tiskovin z lastnim dizajnom in pod lastno blagovno znamko. Umetniško ustvarjanje obsega otroško, knjižno in dekorativno ilustracijo, ki je namenjena različnim naročnikom v Sloveniji in tujini. Dekorativne ilustracije, ki so na različnih tiskovinah pod blagovno znamko Zoki.art (zvezki, voščilnice, koledarji, planerji, čokolade...), se prodajajo v trgovinah z darilnim programom po Sloveniji, v lastni spletni trgovini končnim kupcem, in preko socialnih omrežij po celem svetu. Trenutno se Zorana največ ukvarja s projektnim delom in z dobavljanjem artiklov za fizične trgovine, spletna trgovina je v prenovi.
Najpomembnejši uspehi podjetja so: ilustracija več otroških knjig v Sloveniji in tujini; postali so eden od dvanajstih dobaviteljev voščilnic za Mladinsko knjigo, kjer se te izredno uspešno prodajajo; in selitev iz domače pisarne.
V letu 2023 pa si želijo preboj v eno večjo trgovino z darilnim programom v tujini in začetek sodelovanja s katero od tujih založniških hiš.
Mittske so kolesarski rokogrelčki, ki se jih natakne na balanco kolesa. Roke so na toplem, ko kolesariš, sicer so proste in takoj na voljo za akcijo. Mittske so različnih vzorcev z namenom, da vsak najde svoj stil in da je videti kul tudi na kolesu. Usmerjajo se v spletno prodajo kakor tudi v segment B2B - trgovine za poslovna darila in/ali podjetja, ki spodbujajo kolesarjenje na delo. Trenutno so prisotni le v Sloveniji, pretežno v Ljubljani. Karin se ukvarja z vsem: nabavnimi potmi, organizacijo proizvodnje, iskanjem kupcev, promocijo; le za grafično izvedbo ima zunanjega izvajalca.
Največji uspehi podjetja so pridobitev zanesljivih partnerjev - soustvarjalcev zgodbe (šivilja, dobavitelji tekstila in drobnega materiala), uspešen testni vstop na trg v lanskem letu in večje naročilo v B2B segmentu na področju poslovnih daril.
Za leto 2023 si želijo postavitev proizvodnje z jasnimi nabavnimi potmi v Sloveniji in uspešen vstop vsaj na en tuj trg.
Nika je ustanoviteljica BZ Varuška po meri v sklopu moževega podjetja in je postavila prvi spletni iskalnik varušk v Sloveniji (2015). Ukvarja se s posredovanjem varušk in organizacijo animacij za otroke ter pripravlja prvo akademijo za varuške v Sloveniji. Trenutno se najbolj posveča finančnim načrtom in organizaciji dela za akademijo za varuške.
Najpomembnejši uspehi podjetja so sodelovanje na velikih dogodkih v Sloveniji (DM tek), več kot 1.000 registriranih staršev in varušk na portalu, redno sodelovanje s podjetji (Sportradar).
V letu 2023 si želijo izvedbe vsaj dveh krogov akademije za varuške, vsaj 50 certificiranih varušk, od tega vsaj polovica varušk vnaprej rezerviranih za redno varstvo.
Tattoo Care prodaja izdelke - mazila za zaščito in nego tattoojev največ na slovenskem trgu v trgovinah in na ameriškem trgu preko Amazona. Ključne stranke so B2B, pa tudi končni uporabniki prek spletne prodaje. Jasna se trenutno največ ukvarja s predstavitvijo podjetja in izdelkov na tujih trgih (Hrvaška, Avstrija, Nemčijal). Veliko časa posveča tudi menjavi oziroma prilagoditvi celotnega dizajna in embalaže za ameriški trg, kjer so se pred kratkim uradno registrirali kot proizvajalec OTC zdravil brez recepta. To za seboj potegne prilagoditev z dvojnim vodenjem zalog, posebej za Ameriko in posebej za Evropo zaradi drugačnih zahtev (direktive) in pravil poslovanja.
Najpomembnejši uspehi podjetja so vstop na Amazon.com v ZDA in osvojitev priznanja Amazon's choice v določenih tattoo care kategorijah. Konec leta 2021 so kupili 5-krat večji stroj za proizvodnjo ter tako povečali lastne proizvodne kapacitete. Podjetje je z oktobrom 2022 uradno registrirano v ameriški bazi FDA kot proizvajalec zdravil, njihovi lastni izdelki Tattoo Care pa uradno registrirani kot OTC zdravilo brez recepta na ameriškem trgu.
V letu 2023 želijo na pravi način pristopiti k distributerjem na tujih trgih ter vnovčiti kvaliteto izdelkov, ki so jo že dokazali preko prodaje na obstoječih prodajnih kanalih.
Zibelka Življenja ponuja storitve, podporo pri porodu (doula), pripravo na porod v obliki tečajev (HypnoBirthing, Spinning Babies, Šola za starše, etc.), jogo za nosečnice in jogo po porodu, poldnevne ali celodnevne delavnice na temo nosečnost, porod in poporodno obdobje, in oddajo prostora zunanjim partnerjem. Ključne stranke so nosečnice, mamice po porodu ter zunanji partnerji, ki najemajo prostor in se ukvarjajo z aktivnostmi, povezanimi z nosečnicami in dojenčki. Prisotni sta v Sloveniji, podpirata pa tako slovenske, kot angleško in nizozemsko govoreče stranke. Fokus je trenutno v postavitvi urnika aktivnosti v podjetju, urejanju prostora, kjer potekajo aktivnosti, prisotnosti na socialnih omrežjih. Organizirata tudi dan odprtih vrat in delata na postavitvi internetne strani. Podjetje je začelo poslovati septembra 2022.
Cilji za leto 2023 so: Pokritje najemnine prostora s prihodkom iz oddaje prostora drugim partnerjem, ki se ukvarjajo s podobnimi aktivnostmi in bodo lepo zaokrožili njuno celostno ponudbo. 4-6 porodov mesečno, tečaji so znani po tem, da vodijo v dobre porodne zgodbe in ju v porodnišnicah poznajo po pozitivnem in strokovnem sodelovanju in da denar, ki ga zaslužita s storitvami, ostane njima ter da imata obe solastnici dovolj časa tudi zase, za zasebno življenje.
Kulturno društvo Vox familiaris ponuja glasbeno izobraževanje, predvsem učenje instrumentov za učence osnovnih šol ter glasbene urice v vrtcih za otroke od 3. leta naprej. Aktivni so v Ljubljani in okolici, predvsem v bližini Medvod. Lansirali so tudi spletni video tečaj TeorijaHarmonija.si.
Najpomembnejši uspehi podjetja so dober kolektiv in vzdušje v ekipi, uspehi učencev (tekmovanja in ljubezen do glasbe) ter več kot 10 let uspešnega delovanja.
Za leto 2023 so si postavili cilj 35+ učencev na pouku instrumenta, 80+ otrok na glasbenih uricah in 30 strank na TeorijaHarmonija.si.
Skila prodaja SaaS storitev za poprodajno izkušnjo. Imajo razvito orodje, ki ga nudijo B2B strankam v Sloveniji in tujini.
V 2023 želijo Imeti 10+ strank, ki uporabljajo orodje za pošiljanje in prejemanje paketov. Ekipa počasi raste, prihodki so vsaj 3x večji od leta 2022.
iDEALIA je butična oglaševalska agencija, ki z mešanico kreativnosti, idej, strategij, video vsebin, tehnologij in oblikovanja s ščepcem ustvarjalnosti ter veliko strasti ustvarja edinstvene, prilagojene celostne rešitve, ki podjetjem pomagajo pri rasti. Prepričani so, da zaradi izjemnega poznavanja slovenskega medijskega prostora in oglaševalskih kampanj v medijih, naročnikom lahko pomagajo v veliki meri pri prodoru in večji prepoznavnosti na trgu. Katarina se trenutno osredotoča na pridobivanje novih klientov/strank, širjenje ekipe in obenem prepuščanje operativnega dela drugim.
Najpomembnejši uspehi podjetja so novi klienti/stranke, uspešno pozicioniranje na trgu, plačevanje vseh obveznosti v roku kljub izzivom (finančni nedisciplini) na trgu.
Cilj podjetja v 2023: Poplačati obveznosti in dolgove za nazaj, doseči letni promet v vrednosti 350.000 € in dobiček v višini 50.000 €.
Identiteta in pravo nudi storitve osebam, ki se znajdejo v konfliktu znotraj sebe, v medsebojnih odnosih ali z institucijami, in sodišče ni prva izbira. Njihovo področje dela je sestavljeno iz treh glavnih stebrov, in sicer: (1) izobraževanja iz pravnih tem, kot tudi organizacijskih tipov, (2) time managementa (delavnice za posameznike in podjetja), (3) svetovanja (pravno ali kako do cilja) in mediacij (družinske, gospodarske, delovne, upravne). Ključne stranke so trenutno posamezniki, bi si pa želeli več podjetij. Delujejo v Sloveniji, želijo si širitve na Balkan. Tanja se trenutno največ časa ukvarja s prilagajanjem trgu, saj je prej opravljala večinoma pravno svetovanje, po čemer je na trgu tudi prepoznavna in uveljavljena. Želela bi si razširiti zavedanje ponudbe na trgu in ustvariti ekipo (trenutno ima 7 zunanjih sodelavcev), ter preiti iz “one-man-band” na podjetje.
Največji uspehi podjetja so sprememba sodne prakse na področju uslužbencev v Slovenski vojski, ustanovitev Mediacijskega centra, preoblikovanje prvega koncesionarja na področju lekarn v podjetje in rešitev petletnega spora v družinskem podjetju v treh mediacijskih srečanjih.
Cilj za leto 2023 je povečanje prihodkov za 50 do 100 %, ekipa stalnih sodelavcev povečana za +3, ostati kreativna in polna energije.
Interactic je spletno orodje, ki podjetjem pomaga, da je njihova interna komunikacija pozitivna. Omogoča jim, da preko interaktivnih aktivacij sporočajo korporativne vsebine (vrednote, kulturo, iniciative, dogajanja) na spodbuden in opolnomočen način. Njihove rešitve ustvarjajo pozitivne interakcije, ki sodelavce povezujejo in motivirajo. Prodaja poteka preko dosega, poznanstev, socialnega omrežja Linkedin, emailov in telefonskih klicev. Ključne stranke so velika podjetja. Prisotni so v Sloveniji in na regionalnih trgih (Hrvaška, Srbija, BIH, Makedonija). Maruša se trenutno osredotoča predvsem na prodajo, pozicioniranje na trgu in prepoznavnost.
Najpomembnejši uspehi podjetja so lasten razvoj produkta, ki ga stranke z veseljem uporabljajo. Tudi sodelavci imajo zelo pozitivno mnenje o njihovi rešitvi in radi sodelujejo. Njihove stranke so največja podjetja v Sloveniji, ki produkt širijo tudi na tuje trge.
Colk poslovanja v 2023: Pridobiti stranke v tujini, povečati prodaja za 100 %.
Petra Bališ nudi marketinške storitve (izdelava marketinške strategije, tekstopisje po načelih SEO, izdelava spletnih strani, vodenje marketinških projektov, urednikovanje družabnih omrežij ...). Petra se trenutno osredotoča na vodenje projektov, administracijo, pridobivanje novih strank in razvoj produkta.
Najpomembnejši uspehi podjetja so dolgoročna prisotnost na trgu, uspešno zaključeni projekti z velikimi podjetji in mednarodni projekti ter dobro, stalno in zanesljivo sodelovanje z nekaterimi zunanjimi izvajalci.
Cilj podjetja v letu 2023: Ukvarjati se z lastno promocijo in pridobivanjem strank, prenehati se ukvarjati z operativo in imeti na tem področju pomoč, pridobiti pomoč tudi pri vodenju projektov, razviti lasten marketinški projekt (on line app za izdelavo marketinške strategije).
Tassh Design se ukvarja z oblikovanjem spletnih strani in grafičnim oblikovanjem. Trenutno so glavne stranke podjetja (B2B) z željo usmeriti se na biohacking industrijo in tematske parke. Prodaja poteka prek priporočil in mailingov. Kot agencija se želi od ostalih razlikovati tako, da daje poudarek na storytellingu. Trenutno je v fazi transformacije iz freelancerke v "pravo podjetnico" z željo ustvariti lastni kreativni studio (studio merlin).
Najpomembnejši uspehi podjetja so strast, pogum in prijaznost (passion, bravery, kindness).
Za 2023 si je postavila naslednje cilje: Remote ekipa, stalne & zadovoljne stranke, ki so z Tjašino pomočjo pridobile nove stranke in povečale rast.
Srči Smrči, pasja varuška ponuja storitve pasjega varstva, ki so nad nivojem storitev pasjih hotelov in podobnih varstev. Urška se trenutno največ posveča temu, kako kužkom omogočiti še boljšo uporabniško izkušnjo varstva.
Najpomembnejši uspehi podjetja so zadovoljne stranke. Že pred enim letom je morala začeti zavračati stranke, ker je bilo povpraševanja po njenih storitvah preveliko.
V letu 2023 si želi imeti lastno stanovanje/hišo in ne najemati več prostora, kar zagotavlja varnost poslovanja.
Estela je kozmetični salon, ki nudi izvajanje storitev in prodajo izdelkov. Špela se trenutno osredotoča na izboljšanje poslovanja in organizacijo dela v salonu z vzpostavitvijo standardiziranih procesov.
Najpomembnejši uspeh podjetja je povečanje prometa za 50 % v letu 2021 glede na leto 2020.
Cilj podjetja v 2023: imeti polno zaposlene 3 ali 4 kozmetičarke tudi v jesensko-zimskem obdobju, povečati prodajo kozmetičnih izdelkov in cross selling drugih storitev, izboljšati znanje pri kozmetičarkah, ter bolj organiziran sistem.
Pametne Tehnologije se ukvarjajo z (1) marketingom in spletnim oglaševanjem - nudijo celotno paleto marketinških in komunikacijskih storitev, ponujajo pa tudi (2) informacijski rešitvi in računalniško programiranje – razvoj spletnih strani, integracija programske opreme za trženje in CRM (so partnerji Bitrix24). Nudijo tudi pomoč pri avtomatizaciji poslovanja in CRM, ter brezplačna svetovanja za startupe. Delajo z B2B strankami iz Slovenije in tujine. V podjetju sta zaposlena dva za nedoločen čas ter nekaj strokovnjakov za določen čas. Po potrebi najamejo tudi dodatne IT razvijalce za različne projekte. Yuliya se največ ukvarja s komunikacijo s strankami, marketingom in poslovnim razvojem.
Najpomembnejši uspehi podjetja so, da so postali partner platforme Bitrix24 v Sloveniji in drugih državah Evropske unije (Italija, Hrvaška, Švica in Avstrija) in uspešen zaključek projektov implementacije CRM za stranke iz Združenih arabskih emiratov, Egipta in Južne Afrike.
V letu 2023 želijo ustvariti več kot 100.000 evrov prihodkov na leto.